Ford V‑8

Ford V‑8

Февраль 5, 2019 0 Автор kolibrius

http://bobsluggish.livejournal.com/3825.html. До цього часу Ford виробляв тільки одну «модель», кожен раз з різними варіантами кузова, і зберіг ідею єдиної базової моделі, незважаючи на вибір двигунів і два пов’язаних позначення моделі (це пояснює, чому розмовне назва «Ford V‑8» саме по собі було досить наочним на початку 1930-х; це був Форд V‑8, на відміну від цього в пізніші десятиліття, коли зразки різних моделей стали робити універсальними). Ford’и Model B і Model 18 мали велику різноманітність форм кузова: 2-дверний родстер, 2-дверний кабріолет, чотиридверний фаетон, дводверні і чотирьохдверні седани, чотирьохдверні «woodie» універсали, двохдверна Вікторія, дводверний седан-кабріолет, 5-віконне купе, спортивне купе (постійний softtop) і розкішна 3-віконне купе. Ціни варіювалися від $460 за родстер і $490 за купе до $650 за конвертований седан. Всього було вироблено від 12597 родстеров до 124,101 2-дверних седанів. В даний час найбільш рідкісні родстери і купе, так як автомобілі з цими кузовами найбільш популярні для гонок, і неушкоджені екземпляри практично не збереглися. До речі, компанія проектувала спрощену версію цього автомобіля для Європи. У відомого як Model ‘Y’ або Y Type Ford) колісна база була спочатку на 28 дюймів коротше, а після того, як американська модель була подовжена, на 34 дюйма коротше. В цей час, зміни в оформленні, включаючи решітку і більш низький передній бампер, були перенесені на зроблений у Великобританії автомобіль. Він був доступний тільки з 4-циліндровим двигуном. V-8 не ставився на європейські Форди до 1947, коли він був введений на Ford V8 Pilot.]]>