Медицинские стартапы

Якщо ви робите сайт для пацієнтів, то зверніть увагу, наприклад, виключно на діабетиків. Сфокусуйтеся на них, і ви зможете продавати рекламу дорожче. Тому що, якщо ви точно знаєте, що ваші пацієнти діабетики, можна йти тільки до компаній, що виробляють інсулін, і вимагати з них більше грошей. Робите сайт для лікарів – не треба робити сайт для всіх лікарів. Ви не зможете обігнати «Доктора на роботі». Зробіть краще сайт для ендокринологів з сервісами для ендокринологів, і у вас буде шанс стати успішними. Тому що навряд чи той же «Доктор на роботі» почне конкурувати з вами через 1/100 частини своєї аудиторії. Ми розповімо про Медицинские стартапы.
Ще дещо: спробуйте подумати про те, що зараз для пацієнтів важливо не тільки лікування, але і рівень життя. Пам’ятайте: якщо у пацієнта онкологія, йому потрібна підтримка, після хіміотерапії йому потрібно відновлення. Сфокусуйтеся на цьому. Подібним ще ніхто не займається.
Потім подумайте про госденьгах. У системі ОМС в держклініках є багато напрямів, де можна розвернутися. Це, наприклад, доставка обладнання в клініки і найм лікарів. Так, у них мало грошей, але якщо ви будете брати потроху з кожної клініки так, щоб не було необхідності проводити держтендер (тобто мова повинна йти про суму менше 100 тис. рублів, якщо я не помиляюся), а в Росії всього 30 тис. державних медичних установ, то в сумі ви зможете багато заробити. Так, це велика проблемна галузь, але їй варто займатися.

Leave A Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *